Halaman

Rabu, 27 Januari 2016

Travelog Bibik ke liverpool

[21/01 14:27] Wan Saidatul Afiqah wm: Assalamualaikum afiqah.. Sorry k mim gi jln2.. Tkde line and internet.. Tk dpt nk reply msg awk.. Alhamdulillah.. Jah kata awk ok sgt2.. Hehe.. K mim belum blk rumah lg ni.. InsyaAllah nk diskas dgn husband akak.. Jah suka sgt awk.. K mim patutnya ada lg nk interview tp jah kata mmg awk dh ok sgt. So akak diskas ngan husband akak and akak nnti bgtau awk k..😄😄

[21/01 14:27] Wan Saidatul Afiqah wm: 👆🏻👆🏻ni last respon dri liverpool.slps interview

[25/01 18:41] Wan Saidatul Afiqah wm: Assalamualaikum.. Afiqah.. Sorry sgt lepas dh interview and diskas dgn husband akak, kitorg decide utk amik ada lg satu candidate.. Sorry sgt haritu k mim mmg ingat nk amik awk tp suami kata interview lain dahulu.. Awk mmg dh sgt2 ok cuma beza experience je.. K mim minta maaf tau.. K mim doakan Allah mudahkan awk and veri rezeki di tmpt lain..

☺☺☺

Di atas,selepas saya share kat family group..saya publickan di blog ini..

Kalau kalian tahu..berada disisi saya..sebelum dapat last keputusan. Saya doa supaya tak dapat ke sana..tapi saya tak cakap terus kat kak mim tu, saya diamkan..sebab saya tunggu Allah putuskan untuk saya.

Allah Maha tahu..yang berat hati ini untuk mengatakan pergi. Dalam masa yang sama.kehendak untuk pergi itu ada. Cuma nilainya sedikit berbanding untuk katakan tidak.

Alhamdulillah..jawapanNya sudah ada..dan..saya di sini..bersama orang2 tersayang..insyaAllah..6months later..i will apply..insyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...