Halaman

Khamis, 11 Oktober 2012

itulah aQu

Bismillah...

tidak membaca..makna tidak menulis..meskipun tulisan itu dapat terukir dengan pengalaman yang terselit. betapa diri kita memerlukan sesuatu titipan ilmu. bercakap..bertanya bila kita cemburu..yang cemburu.."mencemburui kenyataan"

a: awak..kenapa awak tolak cinta saya?
b: (ish tak faham bahasa la dia ni) saya tak boleh go on dengan awak.

pernahkah anda mengalaminya??tak mengalami pun tak pe apa yang ..tapi pernah dengarkan..

si A..bukan tidak menerima kenyataan..tapi dia nak tahu mengapa dan apa jawapan yang masih tergantung..si B pulak janganlah nak perasaan bila di tanya begitu..si A tu bukannya terhegeh2 sangat dengan si B tapi dia hanya pelik..itu je..

kita mudah terprasangka dengan apa yang persoalan terjah. yang problem nya bila prangsangka itu tidak ditanya..hanya diam membisu....

p/s:entah apa la yang penulis nak bagi tau pada pembaca..pembaca tak nak tanya ke..hehe..sebenarnya penulis mahu pembaca banyakkan bertanya berbanding berdiamkan diri..sebab bimbang orang akan kata kita "TAK FAHAM KA...LEMBAB LA"jangan menerima saja apa yang berada didepan mata tanpa berfikir apakah ia..bagaimana..mengapa..

OK la sikit saja titipan kali ini sebab penulis ni malas membaca...malas membaca tumpul otak nak bersuara lantang...

u_U' 

"mata dah letih..sangat letih..otak pula resah..untuk tahu..sEMANGAT ITU KEKUATAN YANG PALING kuat..." anak kecil la biasanya mengerti apa yang dimaksudkan "cemburu pada kenyataan" belajar ari mereka..luv u kids
                     inniakhofullah@butterwrdfly

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...