Halaman

Jumaat, 23 November 2012

LAngau oh banGAU...anGau..seGAu

Bismillah,

dah lama tidak menukil panjang nota-nota hati yang tersemat..dengan mata yang makin meyemak melihat garapan dunia yang menyakitkan...ke tidak ....ambil peduli orang Islam terhadap saudaranya sendiri telah lama terbukam didada mereka.... yaa..penulis katakan ORANG ISLAM...yang tidak peduli---> peduli bila mana manusia lain sibuk bicara tentangnya....


hahaha.. bagaikan kisah lucu yang berpatah tumbuh semula... hanya persekitaran buat mereka tersedar..ya...bilanya bermusim..

bagaikan lautan yang tenang....tapi tidak...mereka bagaikan gerhana bulan bicara bising bila bulan keluar...

jika kalian sudah sedar akan perbuatan ini..jom UBAH...jangan jadi pak TURUT....kepada mereka yang kau BENCI..

IKUT segala SURUHAN Allah...

tiggal SEGALA kemurkaan -Nya...


itu caranya kita BOIKOT mereka yang kita BENCI....!!!

TUNJUKKAN Qaseh sayang kita PADA agama KITA kuat....itulah cinta....
cinta semangat patriotik...bukan MALAYSIA saja....DUNIA ISLAM itu milik kita.....TUNJUKKAN cinta tanah AIR..JANGAN tunjuk AIR MATA....tunjukkan hembusan qASeH sayang kepada PENCIPTA KITA
  
"Dan jagalah diri kamu daripada (berlakunya) dosa (yang membawa bala bencana) yang bukan sahaja akan menimpa orang-orang yang zalim di antara kamu secara khusus (tetapi akan menimpa kamu secara umum). Dan ketahuilah bahawa Allah Maha berat azab seksaNya."
(Al-Anfaal 8:25)
 

P/S:..jika mahu negara dipimpin oleh orang yang benar2 melaksanakan hukum Allah..tak yah nak berangan sangat la...jika diri sendiri..dalam diri tak boleh pimpin..untuk laksanakan apa yang Allah suruh..tinggal apa yang Dia larang..


inniakhofullah@butterwrdfly

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...