Halaman

Khamis, 16 April 2015

Setelah Sekian Lama..

Bismillah...dengan namaNya yang Maha penyayang lagi maha mengasihani

Alhamdulillah,hari ini baru saja mengisntallkan app blogger dalam fon. Dah lama sebenarnya niat untuk memanfaatkan telefon ini dengan menulis..dan terus menulis, Alhamdulillah..

Saat saya meminta,teringin..Allah tak izin ketika itu..fahamlah sekarang,ini baru waktuNya..sabar..doa..

Jika ianya baik bagiku maka takdirkanlah..jika tidak,jauhkanlah dari hidupku..Allahurabbi

Untuk meneruskan hari2 tanpa memiliki sesuatu yang kita inginkan dalam hidup,itu memang perit.(jangan tipu deh😄)memang semua kan lalui saat2 begini,

Cuma...tiap orang beza hadapinya..ada yang sabar,kan tenang,ada orang yang tak sabar..ermm..tindakkan tidak sabarnya dia..

Ah...apa yang saya celotehkan ini???

Maaf ya kawan2 saya sedang cari inspirasi untuk menulis,belajar menulis..insyaAllah,jika diizinNya lagi,saya kan cerita tentang beberapa pengalaman...2014..

Coretan entah apa2,

Afiqah

2 ulasan:

  1. haah... lama tak menulis yea.. sila.. sila... InsyaAllah

    BalasPadam
  2. Setahun dah kak..haha,terima kasih sudi setia di sini..tapi selepas ni saya banyak tulis dari hati yang entah apa2..untuk latih ja ni

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...