Halaman

Jumaat, 26 April 2013

~seorang mencari..seorang lagi menunggu~

dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..

saat orang panas PRU-13..
penulis masih lagi nak menulis isu pemuda yang PARAH...

SECARA tak SEDAR kita menconteng gORESAN DIHATI manusia yang kita CINTAI..kerana Allah,...

"dear BAKAL imamku...."

"dear BAKAL zaujah.."

secara tak SEDAR kita telah membuka aib dalam perhubungan yang halal..dalam haram..

itu bakal refer to TUNANG...

tapi tak HALAL cara begitu..

kata2 ROMANTISSS sebelum nikah dah wujud....oh my love....erkkkk..!!!

satu hal lagi:

"dear my hubbi..."

"dear my wife.."

nak islamic sikit

"dear my IMAM.."
"dear my sayap kiriku"...


di dedahkan dalam FB...yang dilihat ramai..keromantikan kalian..yang telah berumah tangga..

konon2 untuk menjadi contoh pada yang lainnya..agar lakukakn secara HALAL..tapi dalam persoalan saya timbul adakah boleh begini..???

----->oit yang hang jeles kami bahagia kenapa...???


32. dan kahwinkanlah orang-orang bujang (lelaki dan perempuan) dari kalangan kamu, dan orang-orang Yang soleh dari hamba-hamba kamu, lelaki dan perempuan. jika mereka miskin, Allah akan memberikan kekayaan kepada mereka dari limpah kurniaNya kerana Allah Maha Luas (rahmatNya dan limpah kurniaNya), lagi Maha mengetahui.-annur 32

kedebuk saya kena tumbuk dengan apa yang saya tulis ini...hehe..maaf ya

saya benar sayang kalian..dan saya bahagia kalian telah menikah dan melaksanakan cara yang halal dalam perhubungan..cuma daya setan tak pernah henti higga kiamat..tu perjanjian diorang..sekalipun cara dah halal..tapi..setan pun ada agendanya untuk rosakkan sesuatu rumah tangga..

dalam kehidupan rumah tangga..biarlah dalam ianya tertutup..tak perlu didedahkan 'bahagianya' kalian...

 dear awak...
"saya cuma romantik depan awak saja.."
"jangan jeles tau saya tak hebohkan pasal kita dekat kawan fb"
"kasih sayang ini biarlah hanya Allah tau"

"saya tak de gambar la..nak tunjuk depan orang..malu..."

(senyum..)



inniakhofullah@butterwrdfly

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...