Halaman

Jumaat, 1 Mac 2013

saya sedia



Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani…
Idea untuk menulis itu jarang hadir…bila dah mai..tulislah..

Jika hadir…

saatnya aku tetap memilihMu…

Kerana hanya pada Mu..

ku miliki segalanya..

Meskipun mata kasar memandang ianya suatu yang payah..sukar…

Itu hanyalah pandang kasar saja…

Telah ku teliti dan amati…

Dimana halusNya..

Bahagianya saya Engkau yang pilih..

saya turuti akur setiapnya..

tiada sangka  padaMu..

saya hamba..saya syukur..

Engkau memberi hubb ini..

Khauf ini..

Hanya letak padaMu..

Saya telah bersedia…

Meskipun mungkin saya terseliuh dipertengahan jalan..

Itu adalah jalanan hidup..ter wujudnya duri..

Duri itu milikMu..maka saya akur..

Kerana darah itu milikMu..

Yang mengalir jua milikMu..

Engkau jualah memberi sembuh…

Saya telah sedia…

Saya telah sedia..

Jagalah saya..

Didiklah saya..

Saya akur turuti perintahMu..

Jadikan saya…(kami) hamba yangsentiasa syukur denganMu…

wujudNya..kasih ini keranaMu…

saatnya kasihMu tiada..amat duka citalah kami..

deritalah kami..kecewalah kami..

kerana kami meninggalkanMu kerana dunia senda gurau ini…

tulus  hanya jalanMu..ada kerana Mu disisi kami…

"~ajarkan saya tentang agama saya anuti ini sebenar2nya itu sudah memadai~

inniakhofullah@butterwrdfly

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...