Halaman

Rabu, 28 Oktober 2009

what going on...??

bismillah..

kenapalah aku sakit time2 aku nak bangkit semula dari 'lena' yang hampir dua tahun aku menunggu saat ni
tapi kenapa sakitku datang bertamu kembali apakah ujian ini..
??
Ya Allah kuatkanlah aku ketika aku lemah hadapi ujian yang datang tanpa aku undang tp aku tahu Kau mahu aku timba byk ilmu...sabar..tahan diri dari menyerah kalah..aku takkan menangis tp..
kadang2 air mata ni nak keluar gak kerna aku hanyalah hamba bukan aku tak ikhlas tp kadang2 inginku menitis maafkan aku jika stp titisanku ini mungkin aku semakin lemah untuk hadapi segalanya
Ya Allah jadikanlah kesakitan yang menimpa aku ni sebagai balasan dosa yang aku buat di bumi-Mu

aku lebih rela diberi balasan di dunia berbanding akhirat kerna aku tak sanggup menerimanya di sana...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...